باسکول ایران
خانه / باسکول دام کش / باسکول دام کش سبک دیجیتال گوسفند کش

باسکول دام کش سبک دیجیتال گوسفند کش

باسکول دام کش سبک به شما این امکان را می دهد تا انواع دام های خود را به راحتی وزن کرده و به اطلاعات کاملی در مورد آن ها دست پیدا کنید. برای خرید آن با ما تماس بگیرید.

یکی از انواع باسکول هایی که در این سایت به شما عزیزان ارائه می شود باسکولی است که شما توسط آن می توانید دام های خود را وزن کنید و با دقت بیشتری به خرید و فروش دام های خود اقدام نمایید.

باسکول دام کش در صنعت دامداری و کشاورزی کاربردهای فراوانی دارد و اگر شما به شغل دامداری اشتغال دارید این وسیله یکی از وسایل مورد نیاز شماست.

باسکول دام کش که در این سایت مشاهده می کنید دارای بدنه مستحکم است و می تواند وزن بسیار دقیقی از دام های شما را در اختیار شما قرار دهد.

سفارش انواع باسکول دام کش سبک

باسکول دام کش سبک دیجیتال گوسفند کش

شما عزیزان می توانید بهترین باسکول های دام کش سبک را با قیمت مناسب از طریق سایت ما سفارش داده و در اسرع وقت دریافت نمایید.

این باسکول در برابر هر ضربه و فشاری بسیار مقاوم است آسیب نمی بیند.

شما با استفاده از این وسیله می توانید نه تنها گاو و گوسفندهای خود را به صورت دقیق وزن گیری نمایید، بلکه برای واکسیناسیون کردن آن ها نیز می توانید از این باسکول استفاده کنید، چون دام ها را به خوبی نگهداری می کند و امکان سر خوردن آن ها از روی باسکول وجود ندارد و شما به راحتی می توانید عمل واکسیناسیون را انجام دهید.

قیمت بهترین باسکول دام کش سبک

باسکول های دام کش سبک موجود در سایت ما نه تنها کیفیت بسیار خوبی دارند، بلکه از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند و شما می توانید بهترین آن ها را از طریق این سایت خریداری نمایید.

خصوصیات باسکول دام کش سبک:

  • مقاوم در برابر رطوبت
  • دارای استقامت و استحکام بالا
  • قابل حمل
  • قیمت مناسب

فروشگاه اینترنتی باسکول دام کش سبک

باسکول دام کش سبک دیجیتال گوسفند کش

سایت اینترنتی ما یکی از بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین باسکول دام کش سبک در ایران است و این دستگاه را در بهترین کیفیت خود به شما ارائه می نماید.

شما می توانید باسکول دام کش را به هر نوعی که خودتان مد نظر دارید برنامه ریزی نموده و انواع توازن را برای آن تعریف نموده و سپس از آن استفاده نمایید. این دستگاه قابلیت حمل و نقل آسانی نیز دارد و شما می توانید آن را در هر مکانی که مد نظر دارید استفاده نمایید.

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال : kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

انواع ابعاد باسکول دام کش سبک صنعتی

انواع ابعاد باسکول دام کش سبک صنعتی

آیا می دانید انواع ظرفیت و ابعاد باسکول دام کش یا دامی صنعتی در صنعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول