باسکول ایران
خانه / باسکول جاده ای / قیمت باسکول دیجیتال جاده ای در بروجرد لرستان

قیمت باسکول دیجیتال جاده ای در بروجرد لرستان

قابل توجه تمام عزیزان واقع در استان لرستان و شهرهای مربوطه مانند: ازنا، الیگودرز، پلدختر، دلفان و بروجرد: نصب انواع باسکول های جاده ای دیجیتال در سراسر کشور و شهرهای مختلف با قیمت های بسیار مناسب انجام می شود.
سنجش دقیق کسری با توجه به اینکه تیم تخصصی از تولید، فروش و نصب در اختیار دارد، توانسته است انواع دستگاه های توزین دیجیتال جاده ای، از ظرفیت 60 تنی تریلی کش تا 8 تنی وانت کش را در سراسر کشور به فروش برساند.
فروش دستگاه های توزین سنگین کسری باسکول، با توجه به قیمت رقابتی خود و کیفیت بسیار بالا، استقبال کاربران آن، خدمات عالی و نصب همزمان باسکول جاده ای، پیشرفت چشمگیری داشته است.
تولیدات شرکت، در اکثر استانهای کشور مانند لرستان (بروجرد)، شیراز (سپیدان)، تهران (ورامین، پاکدشت)، البرز (کرج) و … با قیمت خرید و فروش عالی، نصب شده است که می تواند به انتخاب مشتری (ارتباط و بازدید از محل های نصب منطقه آنها) کمک فراوانی بکند.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال : kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

خرید باسکول کامیون کش

خرید باسکول کامیون کش 50 تن جاده ای

باسکول کسری، بزرگترین مرجع تخصصی خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال از 50 تن کامیون کش تا 60 تن تریلی کش، از باسکول های سبک صنعتی تا سنگین جاده ای، در سراسر ایران، شمال تا جنوب و از غرب تا شرق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول