باسکول ایران
خانه / باسکول دیجیتال / لیست قیمت باسکول دیجیتال 500 کیلویی – قیمت فرغون باسکول دار 500 کیلویی 4 چرخ کسری

لیست قیمت باسکول دیجیتال 500 کیلویی – قیمت فرغون باسکول دار 500 کیلویی 4 چرخ کسری

برای اطلاع از لیست قیمت باسکول دیجیتال 500 کیلویی و یا انواع دیگری هم چون فرغون باسکول دار 500 کیلویی 4 چرخ کسری، بهترین روش مراجعه به وب سایت هایی است که این محصولات را به صورت غیر حضوری به مشتریان ارائه داشته اند.

گفتنی است که این روش، نحوه اطلاع از قیمت و در آخر انجام فرآیند خرید خریداران را آسان تر کرده  و آن ها را به سمت این بازار ها سوق داده است.
ضمن این که باید بیان داشت فرغون هایی که امروزه در بازار های حضوری و اینترنتی به فروش گذاشته می شوند، در بر گیرنده نمونه های متفاوتی می باشند که از هر یک از آن ها کارایی های مفیدی به چشم می خورد.
علاوه بر  این ابزار مورد نظر دارای قابلیت های ویژه ای بوده و مصارف متعددی را به خود اختصاص داده اند.

لیست قیمت باسکول دیجیتال 500 کیلویی - قیمت فرغون باسکول دار 500 کیلویی 4 چرخ کسری

انواع فرغون باسکول دار

فرغون های باسکول دار تولیداتی جدید در حوزه تولید انواع فرغون ها محسوب شده و از نوع ابزار دیجیتال در این حیطه محسوب می شوند. با تکیه بر این فرغون ها می توان وزن دقیق اشیاء قابل حمل را رویت کرد که این امر به کشاورزان و مشاغلی که به نوعی از این دستگاه ها بهره می برند، کمک شایانی می کند.
گفتنی است که این نوع فرغون ها در این عرصه ها از بیشترین میزان کاربرد برخوردار گشته اند:

  1. مرغداری
  2. دامداری

به طور کلی انواع فرغون های باسکول دار که سیستم هوشمندی را دارا می باشند، به انجام فرآیند حمل و نقل مواد و اشیاء لازم در زمینه هایی که گفته شد، مفید واقع شده و از تولیدات موثر در زمینه تجهیزات صنعتی و کشاورزی به شمار می روند.

هم چنین می توان گفت این فرغون ها در کارخانه های تولیدی با علم روز دنیا و دستگاه هایی پیشرفته تولید می شده و در روند خرید و فروش تجهیزات و ابزار کشاورزی در بازار وارد گشته اند.
همان طور که پیش تر بیان شد فرغون های مورد نظر با توجه به باسکولی که از آن برخوردار می باشند، در وزن نمودن مواد مختلف در حرفه های متعدد به کار برده می شوند.
در ادامه می خواهیم جهت آشنایی بیشتر انواع فرغون های باسکول دار را نام ببریم که در لیست زیر به آن ها اشاره شده است:
• فرغون های باسکول دار دیجیتال
• فرغون های باسکول دار درب اهرمی
• فرغون های باسکول دار چهار چرخ
• فرغون های باسکول دار کمپرسی

فرغون باسکول دار 500 کیلویی

وقتی می گوییم فرغون باسکول دار 500 کیلویی منظور فرغون هایی هستند که از باسکول برخودار می باشند و جهت حمل و نقل مواد مختلف صنعتی و غیر صنعتی مورد کاربرد واقع می شوند.
گفتنی اسست که حداکثر وزنی را که این نوع فرغون ها از عهده تحمل آن بر می آیند، اوزان 500 کیلویی می باشد.
یعنی برای حمل مواد و اشیائی بیشتر از این وزن باید از فرغون های باسکول دار سنگین وزن تری بهره برد.
این نوع از فرغون ها در مشاغل و حرفه های صنعتی و غیر آن به کار آمده و در نتیجه در زمینه های بسیاری کاربردی واقع می شوند. بنا براین می توان از این ابزار به عنوان ابزاری پیشرفته و صنعتی یاد کرد که مصارف عمده ای را به دنبال می آورند.
از کاربرد هایی که توسط فرغون باسکول دار 500 کیلویی به عمل می آید، می توان در این موارد از آن ها یاد کرد:
• مرغداری های صنعتی
• مرغداری های گوشتی
• پرواربندی ها
• پرورش دام
• سالن های مرغداری

قیمت فرغون باسکول دار

قیمت فرغون باسکول دار در بازار ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
این فرغون ها را بعد از این که انتخاب می کنیم مسلما جویای قیمت می شویم زیرا قیمت ها نشان دهنده سطح کیفی محصولات می باشد.
هر چه قیمت گران تر باشد فرغون باسکول دار مرغوب تر خواهد بود.
قیمت فرغون باسکول دار بر اساس پارامتر های متفاوتی تعیین می گردد که در این جا به بیان شان می پردازیم:
• برند تولید کننده فرغون ها
• قدرت وزن کشی فرغون ها
• نحوه فروش فرغون ها
• جنس فرغون ها
• قابلیت هایی که فرغون دارد

فرغون باسکول دار 4 چرخ کسری

از نمونه برند های معروف در بزمینه تولید فرغون باسكول دار و دیگر تجهیزات مورد نیاز و اساسی، برند کسری است که تولیدات ایرانی و درجه یکی را به بازار این گونه ابزار ارائه داشته است.

لازم به ذکر است که قیمت فرغون باسکول دار کسری توسط مراکز فروش و نیز نمایندگی های فروش که خدمات غیر حضوری و سریعی را به انواع خریداران عرضه می دارند، در لیست هایی تنظیم شده ارائه می گردد تا مشتریان بتوانند خرید خود را با اطمینان کامل و راحت تری انجام دهند.
این لیست قیمت ها اغلب در وب سایت اختصاصی آن ها ارائه می گردد و افراد در کمترین زمان ممکن می توانند به آن ها دست پیدا کنند.

بهترين توليد كننده باسكول ديجيتال 500 كيلويي در ايران

بهترين توليد كننده باسكول ديجيتال 500 كيلويي در ايرانباسکول دیجیتال 500 کیلویی در مدل های بسیار کارآمدی توسط تولید کنندگان توانا و متخصص ایرانی، از مراحل و فرآیند های مختلف تولید عبور کرده و سرانجام به خریداران عرضه می گردد.
یکی از برند های تولید کننده ایرانی که عرضه کننده بهترین نوع باسکول دیجیتال به بازار می باشد، برند محک است که انواع باسکول از جمله فرغون باسکول دیجیتال 500 کیلویی را به بازار ارائه داشته است.

یکی از مدل هایی که تحت عنوان باسکول دیجیتال توسط برند محک در بازار موجود می باشد، مدل MDS13000 می باشد که از بهترین باسکول های تولید شده به شمار آمده و دارای دقت توزین 50 گرمی می باشد.
لازم به ذکر است که فروش باسكول ديجيتال 500 كيلويي جهت استفاده در این زمینه های شغلی صورت می گیرد:

  • انواع فروشگاه ها
  • محیط های صنعتی
  • محیط های تولیدی بزرگ

نمايندگي فروش باسكول ديجيتال 500 كيلويي

نمايندگي فروش باسكول ديجيتال 500 كيلوييدر نمایندگی فروش انواعی از باسکول دیجیتال نو و نیز باسكول ديجيتال دست دوم موجود بوده که بسته به نوع انتخاب خریداران به آن ها قابل عرضه و فروش می باشد. هر یک از نمونه های تازه تولید شده و یا دست دوم از کارکرد بالایی برخودار بوده و تنها تفاوت هایی را از نظر میزان کارکرد و یا درجه قیمت دارا می باشند.

گفتنی است که در این نمایندگی ها تولیدات مختلفی که از این دستگاه ها یا ابزار صورت گرفته اعم از ایرانی و خارجی، به فروش رسیده و نیاز حوزه های صنعتی و غیر صنعتی از این راه تامین می شود. از نمونه باسکول های عرضه شده از این نظر در نمایندگی ها، شامل این گزینه ها خواهند شد:

  • باسكول ديجيتال اصفهان
  • باسكول ديجيتال چيني

فروش عمده باسكول ديجيتال 500 كيلويي

فروش عمده  باسكول ديجيتال 500 كيلوييبا توجه به مصارف و کاربرد های بسیاری که از باسکول دیجیتال در حرفه های مختلف دیده می شود و میزان استفاده از آن ها بسیار پر رنگ به نظر می رسد، فروش عمده این محصولات با بهترین شرایط و قیمت به خریداران عمده که در قالب مشاغل متفاوت ظاهر می شوند، از طریق نمایندگی های یا فروشگاه های معتبر حضوری و یا غیر حضوری صورت می پذیرد.

قابل به ذکر می باشد که با خرید عمده این باسکول ها از نمایندگان فروش حضوری و غیر حضوری که از طریق سایت های معتبر نیز فعالیت دارند، امکان بهره مندی از به روز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

فروش اينترنتي باسكول ديجيتال 500 كيلويي

فروش اينترنتي باسكول ديجيتال 500 كيلوييفروش اينترنتي باسكول ديجيتال 500 کیلویی از فروشگاه های معتبر اینترنتی مهیا شده و بدین طریق خریداران گرامی می توانند نیاز های خود را در قالب این ابزار تامین نموده و به خرید راحت و بی دردسر آن بپردازند.
با رواج و گسترش انواع مراکز فروش اینترنتی، استقبال بسیاری از این مراکز به عمل آمده و حتی خریداران عمده نیز این روش خرید را بیشتر می پسندند.
ضمن این که از این روش خرید، امکان بهره مندی از روش های خرید مطمئن در زمینه انواع تجهیزات کاربردی برای مشتریان فراهم شده و اعتماد آن ها به این مراکز روز به روز بیشتر می شود.

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال : kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

فروش باسکول 60 تنی دست دوم | قیمت باسکول 60 تنی دیجیتال جاده ای دست دوم

ترازوی بزرگ کامیونی یا پل وزن کشی، نام های دیگر باسکول است که در بین مردم رایج است.  نوعی ترازوی خیلی بزرگ است که در یک فندانسیون بتنی، یک جای ثابت مستقر شده. کامیون ها با بار و یا بدون بار در روی این ترازوی بزرگ قرار گرفته تا اینطوری باری که توسط آن کامیون ها حمل می شود، مورد اندازه گیری قرار گیرد. به ترازو های خیلی بزرگ نیز که شاید در میادین عمده فروشی میوه و تره بار دیده باشید نیز باسکول میگویند.در نمونه های از قبل آماده شده، تمام مراحل درون کارخانه و تحت نظر مهندسان مجرب و کار درست، طی مرحله های زیادی مورد آزمایش مقاوم سازی در برابر عوامل مختلف قرار می گیردد سپس تولید می گردد تا دربرابر فشار، ضربه و... مقاوم باشند. اما در مدل غیر پیش ساخته، همه ی مرحله های اجرا، در محل انجام می شود. رعایت کردن استاندارد های جهانی در مرحله های ساخت و نصب باسکول ها اهمیت زیادی دارد و ضروری است.اکثر باسکول ها در سه مرحله اجرا می شوند: زیرسازی و خاک برداری، نصب پلتفرم و عملیات مکانیکی و نصب لودسل ها و عملیات الکترونیکی.باسکول شصت تنی از سنگین ترین و مقاوم ترین انواع باسکول تولید و مصرف شده در ایران است که توسط برند های معتبر کشور عرضه می شود. باسکول شصت تنی که البته به نام باسکول تریلی کش معروف است، از انواع دستگاه‌ های وزن کننده قدرتمند و کاری است که برای توزین محصول های سنگین وزن مثل تریلی از آن استفاده می شود.از ویژگی های باسکول 60 تنی تریلی کش به موارد زیر می شود اشاره کرد: از بدنه‌ای تماما فلزی است. در بنادر و بعضی کشتیرانی ها با حداکثر مقاومت بالا نصب می شود. در صنعت مرغداری یا معادن سنگ نیز استفاده می‌شود. از بهترین باسکول ها  برای وزن کشی شن و ماسه می‌باشد. در پلیس راه ها نیز استفاده می‌شود. در دو نوع متفاوت در بازار کشور پخش می گردد. دارای بخش الکترونیک و دیجیتالی می‌باشند. در ادامه بیشتر با باسکول ها و موارد استفاده از آن ها، تولید کنندگان باسکول های شصت تنی در کشور و سایت های خرید و فروش باسکول 60 تنی دست دوم و نو آشنا می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول