باسکول ایران
خانه / باسکول جاده ای / نکاتی مهم در خرید باسکول جاده ای دیجیتال

نکاتی مهم در خرید باسکول جاده ای دیجیتال

هنگام خرید باسکول جاده ای دیجیتال، چه نکاتی مهم باید در نظر گرفته شود؟ چه عواملی می تواند در قیمت تمام شده و هزینه های آن موثر باشند؟ مثلاً خدمات جانبی این صنعت یکی از این عوامل می باشد.
در ادامه این متن به اختصار به شرح آن پرداخته خواهد شد.
1- ارائه نقشه های لازم اجرایی برای فونداسیون باسکول
یکی از اجزای تجهیزات جاده ای دیجیتال، فونداسیون آن است که در صورت فروش باسکول بدونه فونداسیون پیش ساخته، فروشنده ملزم است نقشه ساخت فونداسیون را به خریدار ارائه دهد.
2- فروشنده متعهد و حرفه ای، حتماً از محل نصب باسکول بازدید می کند تا قبل از عقد قرارداد خرید، نکاتی و حتی موانعی که محل نصب دارد، به مصرف کننده اعلام کند تا از هزینه های مازاد و در نهایت قیمت تمام شده، جلوگیری نماید.
3- نظارت بر عملیات اجرایی در نقشه برداری برای گود برداری، استفاده از کمترین فضای موجود، نظارت بر عملیات نصب، که موجب نصب صحیح دستگاه و در نهایت دقت آن می شود.
4- محوطه سازی باسکول جاده ای دیجیتال، که در مواردی باید پس از جانمایی باسکول صورت بگیرد و انجام آن بنا به توافق خریدار و فروشنده، بر عهده یکی از طرفین قرارداد خرید می باشد.
5- لوله کشی های لازم از کنار محل نصب این تجهیزات جاده ای با هر ظرفیتی (60 تن، 50 تن، 30 تن، 20 تن و 8 تن) تا اتاقک باسکول، که ارتباط سیستم الکترونیک تا محل نمایشگر یا نشان دهنده را شامل می شود.
6- اتاقک باسکول های جاده ای هم که دیگه مانند محوطه سازی آن طبق توافق یا بر عهده فروشنده می باشد یا بر عهده خریدار باسکول دیجیتال.
اگر خریداران در هنگام خرید آگاهی کامل از حق و حقوق خود داشته باشند و نکاتی مهم را که در بالا عرض شد در نظر بگیرند، فروشندگان هم، از زیر بار این نکاتی مهم، فرار نکرده و متعهدانه به کلیات خرید طرف قرارداد توجه کنند، بهترین خرید در عالم صنعت باسکول به وقوع می پیوندد که هر دو طرف خرسند و راضی خواهند بود.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال : kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید باسکول جاده ای 10 تن 8 تنی کسری

مجموعه صنعتی شرکت سنجش دقیق کسری، قیمت خرید انواع باسکول جاده ای 10 تن، 8 تنی، 20 تن، 30 تنی، 50 تن، 60 تن تا 120 تن صادراتی تریلی کش را با توجه به نیاز سازمان، رعایت مسائل مالی موجود در جامعه به خریداران وب سایت اعلام می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول