باسکول ایران
خانه / باسکول جاده ای / صادرات باسکول بتنی 80 تن و 100 تنی جاده ایی

صادرات باسکول بتنی 80 تن و 100 تنی جاده ایی

کدام یک از شرکت های باسکول در ایران صادرات باسکول بتنی 80 تن و 100 تن دیجیتال را در سبد محصولات تجهیزات جاده ایی خود گنجانده است؟
باسکول جاده ایی بتنی 80 تن و 100 تنی دیجیتال کسری، با قیمت بی نظیر و با صرفه اقتصادی و همچنین کیفیت عالی لودسل ها و نمایشگرها، ساخت و فونداسیون سریع و استاندارد، صادرات صنعت باسکول را در ایران رونق داده و از لحاظ ارز آوری، کمک شایان توجهی به اقتصاد کشور نموده است. 
با عنایت به پیشرفت تکنولوژی در صنایع گوناگون، کسری باسکول نیز تمامی تلاش خورا به کار گرفته تا تمامی محصولات و خدمات متنوع خود را با استاندارد های ایران و جهان هم سو نماید. 
سبد محصولات شرکت، در زمینه صادرات تجهیرات جاده ایی 120، 80 تن و 100 تنی شامل صفحات فلزی، اجرا در محل بوده و این امر بیشتر در مناطق مرزی و کشور های همسایه اتفاق افتاده است. 
ایران به لحاظ قدمت تاریخی که در شاهراه مواسلاتی (جاده ابریشم) کشورهای خاورمیانه داشته و ضمنا” دسترسی به آب های آزاد را داراست، همواره در مرزها یا مناطق مختلف، دغدغه توزین بار همواره جزو چالش ها بوده است. ایران مهد فرهنگ و تمدن منطقه، به بازرگان های ایرانی و خارجی همیشه مساعدت های لازم را داشته است.
شرکت کسری باسکول مفتخر به صادرات باسکول های جاده ایی دیجیتال در تناژ مختلف می باشد.
جهت راهنمایی و مشورت با متخصصین امر باسکول و صادرات آن با ما تماس حاصل فرمایید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال : kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

خرید باسکول کامیون کش

خرید باسکول کامیون کش 50 تن جاده ای

باسکول کسری، بزرگترین مرجع تخصصی خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال از 50 تن کامیون کش تا 60 تن تریلی کش، از باسکول های سبک صنعتی تا سنگین جاده ای، در سراسر ایران، شمال تا جنوب و از غرب تا شرق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول