باسکول ایران
خانه / باسکول دیجیتال / فروش انواع باسکول دیجیتال 100 کیلویی

فروش انواع باسکول دیجیتال 100 کیلویی

باسکول 100 کیلویی | فروش باسکول 100 کیلویی

باسکول 100 کیلویی تاشو

باسکول های 100 کیلویی، 200 کیلویی، 300 و 400 کیلویی دیجیتال را می شناسید؟ آیا می دانید باسکول دیجیتال 100 کیلویی، در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد؟ می دانستید که فروش انواع باسکول، از طریق سایت های اینترنتی انجام می شود؟ تکته مهم این است که باسکول صد کیلویی قابل حمل می باشد.

باسکول 100 تا 700 کیلویی سبک دیجیتال:

نمونه ای از باسکول های پر فروش و پر کاربرد که در وزن و اندازه های مختلف در بازار یافت می شود، باسکول های دیجیتال سبک قابل حمل می باشد. اغلب از باسکول های دیجیتال که ظرفیتی حدود 100 کیلویی را می توانند متحمل شوند، در فروشگاه های عرضه مواد غذایی، میوه و تره بار و از این قبیل استفاده می شود.

باسکول 100 کیلوگرمی در دو مدل باسکول صد کیلویی با گارد و بدون گارد تولید می شود. حمل آسانی نیز دارد.

البته وزن های دیگری از قبیل 50 و 80 کیلویی هم برای باسکول های دیجیتال سبک فروشگاهی وجود دارد که هریک بسته به نوع، برند و کیفیتی که دارند، قیمت های فروش گوناگونی را از آن خود می کنند.

قیمت باسکول 100 کیلویی با گارد:

قیمت باسکول 100 کیلویی تا 700 کیلویی بسته به نوع برند و وضعیت بازار، متغیر می باشد که بروز در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
هر چند که خرید و فروش انواع باسکول دیجیتال 100 کیلویی از طریق مراجعه به نمایندگی های فروش، کار مطمئن تری می باشد، اما زمان بر بوده و هزینه های زیادی را به خود اختصاص می دهد. از این رو، پیشنهاد می شود افرادی که خریدار انواع باسکول اعم از دیجیتالی با ظرفیت صد کیلویی، 400 کیلویی و غیره می باشند، از طریق سایت های عرضه کننده دستگاه های صنعتی که از اعتبار بالایی برخوردار بوده و مدت زمان طولانی است که مشغول به فروش اینترنتی کالا، دستگاه و لوازم مختلف صنعتی می باشند، اقدام نمایند.

باسکول 100 تا 700 کیلوگرم با گارد

فروش آنلاین باسکول های سبک و سنگین:

کسری باسکول سایتی است که تجربه بسیاری در خرید و فروش اینترنتی و بدون واسطه انواع دستگاه های صنعتی به خصوص باسکول های جاده ای، دیجیتال، ریلی و … کسب کرده است و می تواند شما خریداران را در امور مختلفی همچون اطلاع از قیمت، نحوه فروش و از این قبیل، یاری نماید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال : kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

فروش باسکول 60 تنی دست دوم | قیمت باسکول 60 تنی دیجیتال جاده ای دست دوم

ترازوی بزرگ کامیونی یا پل وزن کشی، نام های دیگر باسکول است که در بین مردم رایج است.  نوعی ترازوی خیلی بزرگ است که در یک فندانسیون بتنی، یک جای ثابت مستقر شده. کامیون ها با بار و یا بدون بار در روی این ترازوی بزرگ قرار گرفته تا اینطوری باری که توسط آن کامیون ها حمل می شود، مورد اندازه گیری قرار گیرد. به ترازو های خیلی بزرگ نیز که شاید در میادین عمده فروشی میوه و تره بار دیده باشید نیز باسکول میگویند.در نمونه های از قبل آماده شده، تمام مراحل درون کارخانه و تحت نظر مهندسان مجرب و کار درست، طی مرحله های زیادی مورد آزمایش مقاوم سازی در برابر عوامل مختلف قرار می گیردد سپس تولید می گردد تا دربرابر فشار، ضربه و... مقاوم باشند. اما در مدل غیر پیش ساخته، همه ی مرحله های اجرا، در محل انجام می شود. رعایت کردن استاندارد های جهانی در مرحله های ساخت و نصب باسکول ها اهمیت زیادی دارد و ضروری است.اکثر باسکول ها در سه مرحله اجرا می شوند: زیرسازی و خاک برداری، نصب پلتفرم و عملیات مکانیکی و نصب لودسل ها و عملیات الکترونیکی.باسکول شصت تنی از سنگین ترین و مقاوم ترین انواع باسکول تولید و مصرف شده در ایران است که توسط برند های معتبر کشور عرضه می شود. باسکول شصت تنی که البته به نام باسکول تریلی کش معروف است، از انواع دستگاه‌ های وزن کننده قدرتمند و کاری است که برای توزین محصول های سنگین وزن مثل تریلی از آن استفاده می شود.از ویژگی های باسکول 60 تنی تریلی کش به موارد زیر می شود اشاره کرد: از بدنه‌ای تماما فلزی است. در بنادر و بعضی کشتیرانی ها با حداکثر مقاومت بالا نصب می شود. در صنعت مرغداری یا معادن سنگ نیز استفاده می‌شود. از بهترین باسکول ها  برای وزن کشی شن و ماسه می‌باشد. در پلیس راه ها نیز استفاده می‌شود. در دو نوع متفاوت در بازار کشور پخش می گردد. دارای بخش الکترونیک و دیجیتالی می‌باشند. در ادامه بیشتر با باسکول ها و موارد استفاده از آن ها، تولید کنندگان باسکول های شصت تنی در کشور و سایت های خرید و فروش باسکول 60 تنی دست دوم و نو آشنا می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول