باسکول ایران
خانه / باسکول تریلی کش / قیمت فروش باسکول صادراتی جاده ای عراق

قیمت فروش باسکول صادراتی جاده ای عراق

لیست قیمت ویژه خرید و فروش انواع باسکول های صادراتی جاده ای تریلی کش 60، 80، 100 و 120 تن، با فناوری دیجیتال برای کشورهای همجوار ایران مانند عراق، افغانستان، ترکمنستان، آذربایجان و ارمنستان آماده اعلام به بازرگانان محترم شده است.
برخی کشورهای همجوار ایران مثل عراق و ازبکستان به دلیل نداشتن امکانات علمی مناسب در صنعت توزین جاده ای، نداشتن امکانات مناسب تولید مرغوب و عالی و شاید بسیاری مسائل دیگر که از نظر ایرانیان پنهان مانده است، برای تهیه باسکول های سنگین معروف به جاده ای، علاقه فراوان به خرید این محصولات از ایران و البته با قیمت فروش مناسب دارند.
از طرفی روابط تجاری ایران هم با کشورهای مختلف از جمله عراق، آلمان، سوئد، ترکیه، آذربایجان و … پس از برداشتن تحریم ها، بهبود یافته است.

تمامی چالش های ذکر شده، ایران و کشورهای بخصوص همسایه را، به روابط تجاری و صادراتی متمایل کرده است.
باسکول کسری نیز به گسترش این ارتباطات و صادارات محصولات جاده ای سنگین مانند باسکول های صادراتی تریلی کش دیجیتال، از ظرفیت 60 تا 120 تن، تمایل فراوان نشان داده و تاکنون بیش از 100 دستگاه از دستگاه های تریلی کش تمام فلزی را به کشورهای همجوار صادر کرده است.
علاقه و تمایل بیش از حد بازرگانان به محصولات صادراتی ایران و ارسال به کشورهایی مانند عراق، موجب شد که لیست قیمت فروش باسکول های جاده ای صادراتی، بروز رسانی شده و آماده اعلام به این عزیزان باشد.
کافی است بازرگانان نوع باسکول صادراتی تریلی کش و ظرفیت آنرا تعیین کرده و به کارشناسان شرکت، اعلام بفرمایند.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال : kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

خرید باسکول کامیون کش

خرید باسکول کامیون کش 50 تن جاده ای

باسکول کسری، بزرگترین مرجع تخصصی خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال از 50 تن کامیون کش تا 60 تن تریلی کش، از باسکول های سبک صنعتی تا سنگین جاده ای، در سراسر ایران، شمال تا جنوب و از غرب تا شرق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول