باسکول ایران
خانه / باسکول جاده ای / مزیت باسکول جاده ای 60 تنی بتنی چیست؟

مزیت باسکول جاده ای 60 تنی بتنی چیست؟

قابل توجه برای کاربران عزیز در صنعت باسکول، می دانید فرق بین باسکول جاده ای بتنی (پیش ساخته، نیم بتن نیم فلز، بتن آرمه) و فلزی در چیست؟ مزیت استفاده از کدامیک بیشتر است؟ آیا فقط ظرفیت 60 تنی آنها در بازار عرضه می شود؟
برای بعضی از خوانندگان مطلب حاضر، مفهوم باسکول جاده ای نیز کاملا واضح و شفاف نیست و کلمه باسکول کنار کلمه جاده، نامانوس به نظر می آید.
باسکول جاده ای به کلیه باسکول هایی که ظرفیت بالا دارند (از 8 تن تا 120 و حتی 200 تنی) اطلاق می شود.
کلمه جاده هم بدلیل توزین کالای مختلف و متعدد توسط وسایل نقلیه مخصوص جاده، مانند تریلر، کامیون، خاور، وانت و نیسان و حتی در بعضی موارد که سیستم خاص هستند قطار و واگن های قطار اطلاق می شود، به کار برده می شود.


فرق بین باسکول بتنی پیش ساخته و تمام فلزی:

باسکول جاده ای دیجیتال جدید، در دو نوع متداول بتنی که مخلوطی از میلگرد و بتن است و فلزی که تماماً از آهن با اشکال مختلف است یعنی از صفحه پلاتفرم تا شاسی ها و تیرهای فرعی، ساخته و به بازار عرضه می شود.


استفاده از کدامیک مزیت بیشتری دارد؟

بهتر است اینطوری جواب داده شود: کاربرد این دستگاه ها کجاست و چه مزیتی دارد؟
یک جواب هوشمندانه و بی غرض این است که باسکول بتن آرمه هیچ مزیت خاصی نسبت به باسکول فلزی نداشته و برعکس.
عرض کردیم که مزیت خاص، این کلمه یعنی هر کدام از دستگاه های توزین جاده ای، ویژگی هایی دارند که در نگاه اول مزیت محسوب بشود.
کاربرد دستگاه های بتنی در اکثر کارگاهها و کارخانجات، سردخانه ها، باسکول های عمومی و … فراوان به چشم می خورد.
مزیت اول این دستگاه ها (ظرفیت 60 تنی) برای مشتری است که با توجه به کارایی های مفیدشان، قیمت کمتری نسبت به باسکول تمام فلزی داشته و مزیت بعدی نصب آسانی است که دارند.
دستگاه های توزین تمام فلز بخصوص 60 تنی گرانتر هستند و نصب سختری دارند اما حمل آسانتر و کم هزینه تر از مزیت های مهم شان است.


انواع ظرفیت باسکول جاده ای:

و اما جواب سوال سوم: باسکول های جاده ای بتنی و فلزی علاوه بر ظرفیت 60 تنی تریلی کش، در ظرفیت های 50 تن مخصوص کامیون، 30 تنی کامیون تک، 20 تن خاورکش و 80 تنی، 100 تن و 120 تنی تریلی کش ارائه می شود.
البته انواع حسگرهای وزن نیز وجود دارند که طبقه بندی بر اساس مدل لودسل و ظرفیت آنها نیز مطرح می شود و همینطور تعداد لودسل در دسته بندی آنها اثر دارد مثلاً تنها باسکول جاده ایی که هم 6 لودسل و هم 8 لودسل می تواند در آن به کار رود ظرفیت 60 تنی فلزی و بتنی می باشد.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال : kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

خرید باسکول کامیون کش

خرید باسکول کامیون کش 50 تن جاده ای

باسکول کسری، بزرگترین مرجع تخصصی خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال از 50 تن کامیون کش تا 60 تن تریلی کش، از باسکول های سبک صنعتی تا سنگین جاده ای، در سراسر ایران، شمال تا جنوب و از غرب تا شرق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول