باسکول ایران
خانه / باسکول دیجیتال / باسکول باشگاهی قد و وزن دیجیتال دنا توزین

باسکول باشگاهی قد و وزن دیجیتال دنا توزین

باسکول باشگاهی (مخصوص باشگاه) چه تفاوتی با باسکول داروخانه ای (مخصوص داروخانه) دارد؟ ترازوی دیجیتال باشگاهی قد و وزن پرینتردار مانند برند دنا توزین، چه نیازهایی را می تواند برای افراد برطرف سازد؟
در ذیل توضیحاتی در رابطه با انواع مدل باسکول باشگاهی و کارایی آن ها داده می شود.
در زندگی روزمره همه ی ما انسان ها دانستن وزن و حتی قد برای سلامتی واجب است.
بزرگترین فروشنده و عرضه کننده ی انواع باسکول(ترازو) های دیجیتالی، باسکول باشگاهی قد و وزن دنا توزین می باشد که دارای 4 نمایشگر دیجیتالی است.

باسکول مذکور را با نام های مختلفی می شناسند.

  1. ترازو دیجیتال باشگاهی یا ورزشی: میدانیم که برای محاسبه ی اضافه وزن یا کاهش وزن نیاز به محاسبه ی قد و وزن خود هستیم تا بتوانیم با توجه به رژیم غذایی و ورزش به اندام دلخواه خود برسیم به همین منظور میتوانیم از ترازو های دیجیتالی استفاده کنیم. این ترازو ها برای اندازه گیری وزن (یا قد و وزن) در مکان هایی مانند مراکز ورزشی، سالن های تجاری، داروخانه ها و … با نام باسکول ورزشی یا باشگاهی می شناسند.
  2. ترازو دارو خانه ای دیجیتالی: به دلیل استفاده ی زیاد داروخانه ها از این باسکول، به نام ترازو داروخانه ای هم معروفند که در دو نوع سکه ای و غیر سکه ای تولید میشوند. در نوع سکه ای شما میتوانید با انداختن چند سکه در داخل دستگاه وزن خود را اندازگیری کنید.
  3. ترازو نفرکش: این ترازو چون برای افراد و انسان استفاده می شود و جنبه تجاری ندارد به آن ترازوی نفر کش هم می گویند که بیشتر در منازل افراد دیده می شوند.

پس به این نتیجه میرسیم که باسکول (ترازو) باشگاهی مخصوص باشگاه یا ورزشی، داروخانه ای و نفرکش هیچ تفاوتی با یک دیگر ندارند فقط نام آنها متفاوت است.
نکته دیگر اینکه، شاید به این فکر کرده باشید که کاش در همان حین میتوانستید مقدار وزن محاسبه شده را یادداشت کرده تا در آینده از استفاده کنید.
البته تعدادی از افراد این کار را انجام میدهند که عمل بسیار صحیحی است ولی دیگر نیاز به این کار نیست، چون باسکول باشگاهی قد و وزن دنا توزین این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با گرفتن پرینت یا چاپ روی کاغذ اندازه ی قد و وزن خودتان را به همراه داشته باشید و در آینده از آن بتوانید استفاده کنید.
بنابر این همانطور که متوجه شدید این باسکول ترازو های دیجیتالی مخصوص توزین انسان، داری پرینتر نیز هستند تا در روند سلامتی افراد کمک کنند.

شما برای تهیه ی باسکول باشگاهی قد و وزن دیجیتال دنا توزین می توانید با کارشناسان فروش، سایت کسری باسکول تماس حاصل بفرمایید و بعد از سفارش و خرید باسکول مورد نظرتان از آن استفاده نمایید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال : kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

فروش باسکول 60 تنی دست دوم | قیمت باسکول 60 تنی دیجیتال جاده ای دست دوم

ترازوی بزرگ کامیونی یا پل وزن کشی، نام های دیگر باسکول است که در بین مردم رایج است.  نوعی ترازوی خیلی بزرگ است که در یک فندانسیون بتنی، یک جای ثابت مستقر شده. کامیون ها با بار و یا بدون بار در روی این ترازوی بزرگ قرار گرفته تا اینطوری باری که توسط آن کامیون ها حمل می شود، مورد اندازه گیری قرار گیرد. به ترازو های خیلی بزرگ نیز که شاید در میادین عمده فروشی میوه و تره بار دیده باشید نیز باسکول میگویند.در نمونه های از قبل آماده شده، تمام مراحل درون کارخانه و تحت نظر مهندسان مجرب و کار درست، طی مرحله های زیادی مورد آزمایش مقاوم سازی در برابر عوامل مختلف قرار می گیردد سپس تولید می گردد تا دربرابر فشار، ضربه و... مقاوم باشند. اما در مدل غیر پیش ساخته، همه ی مرحله های اجرا، در محل انجام می شود. رعایت کردن استاندارد های جهانی در مرحله های ساخت و نصب باسکول ها اهمیت زیادی دارد و ضروری است.اکثر باسکول ها در سه مرحله اجرا می شوند: زیرسازی و خاک برداری، نصب پلتفرم و عملیات مکانیکی و نصب لودسل ها و عملیات الکترونیکی.باسکول شصت تنی از سنگین ترین و مقاوم ترین انواع باسکول تولید و مصرف شده در ایران است که توسط برند های معتبر کشور عرضه می شود. باسکول شصت تنی که البته به نام باسکول تریلی کش معروف است، از انواع دستگاه‌ های وزن کننده قدرتمند و کاری است که برای توزین محصول های سنگین وزن مثل تریلی از آن استفاده می شود.از ویژگی های باسکول 60 تنی تریلی کش به موارد زیر می شود اشاره کرد: از بدنه‌ای تماما فلزی است. در بنادر و بعضی کشتیرانی ها با حداکثر مقاومت بالا نصب می شود. در صنعت مرغداری یا معادن سنگ نیز استفاده می‌شود. از بهترین باسکول ها  برای وزن کشی شن و ماسه می‌باشد. در پلیس راه ها نیز استفاده می‌شود. در دو نوع متفاوت در بازار کشور پخش می گردد. دارای بخش الکترونیک و دیجیتالی می‌باشند. در ادامه بیشتر با باسکول ها و موارد استفاده از آن ها، تولید کنندگان باسکول های شصت تنی در کشور و سایت های خرید و فروش باسکول 60 تنی دست دوم و نو آشنا می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول