باسکول ایران
خانه / باسکول دیجیتال / معنی مشاوره در خرید ترازو باسکول دیجیتالی

معنی مشاوره در خرید ترازو باسکول دیجیتالی

معنی واقعی مشاوره تخصصی در خرید و انتخاب ترازو باسکول دیجیتالی چیست؟ در این روش برنده واقعی کیست؟ آیا کارشناسان متخصص وب سایت کسری می توانند در انتخاب و خرید دستگاه های توزین مورد نیاز سازمانتان کمک مناسبی باشند؟
ابتدا باید بدانید که مشاوره در خرید هر محصولی با توجه به چه پارامترهای باید انجام شود و سپس برنده واقعی در این گفتمان مشخص می شود و در نهایت رضایتمندی مشتریان وب سایت کسری می تواند پاسخ سوال سوم باشد.

معنی مشاوره در خرید ترازو باسکول های دیحیتالی:

به معنی واقعی مشاوره خوب و عالی در زمینه انتخاب باسکول دیجیتالی شامل چندین قسمت است:

  • 1- گفتگو با کاربر و نیازسنجی سازمان یا شرکت آنها
  • 2- دادن اطلاعات دقیق از طرف مشاور و پاسخ ابهامات مشتری
  • 3- انتخاب مناسب ترین نوع ترازو یا باسکول از طرف مشتری بدونه تحت فشار قرارگرفتن در حین مشاوره که باید دقت شود مناسب ترین نوع لزوماً بهترین نوع موجود در بازار نیست.
  • در واقع در بحث نیازسنجی و بررسی مشاوران، ممکن است نیازی به خرید بهترین نوع کالا در بازار نباشد.
  • 4- ایجاد محیط مطمئن برای عقد قرارداد، تبادلات مالی و روشهای سریع خرید تا کاربران در کوتاهترین زمان بتوانند به کالای موردنیازشان دسترسی یافته و استفاده نمایند.


در این روش برنده واقعی کیست یا چه کسانی می توانند باشند؟

در روشهای مشاوره مانند الگوی گفته شده در بالا، برنده واقعی فقط خریداران نیستند بلکه هم خریدار و هم فروشنده برندگان واقعی به شمار می روند.
چرا که مشتری هرگز از خرید خود ناراضی نمی شود و فروشندگان هم بدلیل توجیه درست و مشاوره های لازم، مشتری را آگاهانه به سمت نیازش سوق داده و رضایت درونی خواهند داشت.


مشاوران وب سایت کسری، می توانند خریداران را به سمت اینگونه معاملات برنده برنده، هدایت کنند؟

همانطور که توضیح داده شد، یک شرکت ارائه دهنده باسکول و ترازو دیجیتالی، با مشاوره خوب و کاربردی، باید ابتدا بتواند نیاز کاربر را درک کند زیرا خریدار نیاز به دانستن اطلاعات جامع مفید در مورد نوع، ویژگیها، قابلیت های ترازو یا باسکول دیجیتالی با توجه به صنعت کاربردیشان و حوزه فعالیتش دارد.
 این رابطه متقابل را کسری باسکول به آسانی برقرار می کند. بهترین انتخاب زمانی معنی میدهد که بر اساس نیاز کاربر باشد که به همراه کیفیت، دقت و توزین مناسب و سریع است.
هنگام مراجعه به سایت کسری، امکان موحود بودن کالای موردنیازتان به صورت اجمالی به همراه مشخصات کامل آن برایتان فراهم می شود.
اگر با مشاوران تماس گرفته شود، ممکن است در حین مشاوره خرید و نیازسنجی، محصولی دیگر پیشنهاد شود که مشخصات آنهم در اختیارتان قرار می گیرد و این موقعیت برای مشتری فراهم می شود که یک خرید عالی و چشمگیر داشته باشد.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال : kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

فروش باسکول 60 تنی دست دوم | قیمت باسکول 60 تنی دیجیتال جاده ای دست دوم

ترازوی بزرگ کامیونی یا پل وزن کشی، نام های دیگر باسکول است که در بین مردم رایج است.  نوعی ترازوی خیلی بزرگ است که در یک فندانسیون بتنی، یک جای ثابت مستقر شده. کامیون ها با بار و یا بدون بار در روی این ترازوی بزرگ قرار گرفته تا اینطوری باری که توسط آن کامیون ها حمل می شود، مورد اندازه گیری قرار گیرد. به ترازو های خیلی بزرگ نیز که شاید در میادین عمده فروشی میوه و تره بار دیده باشید نیز باسکول میگویند.در نمونه های از قبل آماده شده، تمام مراحل درون کارخانه و تحت نظر مهندسان مجرب و کار درست، طی مرحله های زیادی مورد آزمایش مقاوم سازی در برابر عوامل مختلف قرار می گیردد سپس تولید می گردد تا دربرابر فشار، ضربه و... مقاوم باشند. اما در مدل غیر پیش ساخته، همه ی مرحله های اجرا، در محل انجام می شود. رعایت کردن استاندارد های جهانی در مرحله های ساخت و نصب باسکول ها اهمیت زیادی دارد و ضروری است.اکثر باسکول ها در سه مرحله اجرا می شوند: زیرسازی و خاک برداری، نصب پلتفرم و عملیات مکانیکی و نصب لودسل ها و عملیات الکترونیکی.باسکول شصت تنی از سنگین ترین و مقاوم ترین انواع باسکول تولید و مصرف شده در ایران است که توسط برند های معتبر کشور عرضه می شود. باسکول شصت تنی که البته به نام باسکول تریلی کش معروف است، از انواع دستگاه‌ های وزن کننده قدرتمند و کاری است که برای توزین محصول های سنگین وزن مثل تریلی از آن استفاده می شود.از ویژگی های باسکول 60 تنی تریلی کش به موارد زیر می شود اشاره کرد: از بدنه‌ای تماما فلزی است. در بنادر و بعضی کشتیرانی ها با حداکثر مقاومت بالا نصب می شود. در صنعت مرغداری یا معادن سنگ نیز استفاده می‌شود. از بهترین باسکول ها  برای وزن کشی شن و ماسه می‌باشد. در پلیس راه ها نیز استفاده می‌شود. در دو نوع متفاوت در بازار کشور پخش می گردد. دارای بخش الکترونیک و دیجیتالی می‌باشند. در ادامه بیشتر با باسکول ها و موارد استفاده از آن ها، تولید کنندگان باسکول های شصت تنی در کشور و سایت های خرید و فروش باسکول 60 تنی دست دوم و نو آشنا می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول