باسکول ایران
خانه / باسکول فرغونی / انواع باسکول فرغونی دیجیتالی در باسکول ایران

انواع باسکول فرغونی دیجیتالی در باسکول ایران

انواع باسکول فرغونی را با قیمت مناسب و کیفیت بی نظیر از طریق سایت ما خریداری نمایید و با استفاده از آن محصولات و کالاهای خود را بسته بندی نمایید.

باسکول انواع و اقسام مختلفی دارد و شما می توانید بر مبنای حرفه ای که در آن به فعالیت مشغول هستید باسکول مورد نظر خود را سفارش دهید و از آن بهرمند شوید. یکی از انواع باسکول های موجود در سایت ما باسکول فرغونی است.

این باسکول می تواند تا حدود 200 کیلوگرم بار را به صورت دقیق اندازه گیری نموده و اطلاعات کاملی از آن را برای شما به نمایش گذارد. باسکول فروغونی داری دو چرخ می باشد و شما می توانید آن را به هر جایی که مد نظرتان بود منتقل کرده و بارهای مختلف را توسط آن اندازه گیری نمایید.

قطب فروش انواع باسکول فرغونی

انواع باسکول فرغونی

سایت اینترنتی ما یکی از بزرگ ترین قطب های فروش انواع باسکول فروغونی در ایران است و بهترین نوع این محصول را برای شما به ارمغان آورده است.

این باسکول را معمولاً در مرغداری ها استفاده می کنند و یا کسانی که دامدار هستند و به پرورش دام مشغول هستند از این باسکول به جهت ترکیب خوراک دام ها و توزیع خوراک پرندگان استفاده می کنند. حتی بسیاری از افراد هستند که از این باسکول در صنایع شیلات نیز استفاده می کنند و از مزایای و ویژگی های بی نظیر این باسکول برخوردار می شوند.

عرضه مستقیم انواع باسکول فرغونی

اگر به دنبال خریداری نمودن باکیفیت ترین باسکول فرغونی هستید با ما در این سایت همراه باشید، ما با عرضه مستقیم این نوع دستگاه ها در خدمت شما هستیم.

مزایا استفاده از باسکول فرغونی:

  • دارای قیمت مناسب
  • حمل و نقل آن به صورت آسان
  • ساخته شده از بهترین مواد اولیه
  • ضد ضربه و دارای استقامت بالا

فروش شگفت انگیز انواع باسکول فرغونی

انواع باسکول فرغونی

باسکول فرغونی در بهترین کیفیت خود در سایت ما به فروش می رسد، برای خرید آن با ما همراه باشید.

بسیار از کسانی که در انبارهای غلات و تولید خشکبار به فعالیت مشغول هستند برای این که بتوانند وزن دقیقی از محصولات خود به دست آورند از این باسکول استفاده می کنند و از ویژگی های بی نظیر آن برخوردار می شوند.

بزرگ ترین مزایای باسکول فرغونی این است که قابلیت حمل و نقل آسانی دارد و شما می توانید آن را به هر مکانی که مد نظر شما بود انتقال دهید و در آن مکان خاص عملیات وزن گیری را با دقت هر چه تمام تر انجام دهید.

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال : kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

ظرفیت باسکول فرغونی صنعتی دیجیتال

آیا می دانید دستگاه های توزین دیجیتالی صنعتی وجود دارند که شبیه فرقون می باشند و به باسکول فرغونی یا فرقونی دیجیتال معروفند و در صنعت دام و طیور برای تهیه خوراک دام بیشترین کاربرد را دارند؟ فرغون باسکولی در ظرفیت و ابعاد مختلف ساخته می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول