باسکول ایران
خانه / باسکول دیجیتال / لیست قیمت باسکول 50 تن جاده ای دیجیتالی کامیون کش

لیست قیمت باسکول 50 تن جاده ای دیجیتالی کامیون کش

گروه صنعتی سنجش دقیق کسری، متخصص در ارائه کیفیت عالی درصنعت توزین، باسکول های جاده ای دیجیتالی، بخصوص دستگاه های توزین وسایل نقلیه مانند کامیون کش، در ظرفیت هایی مختلف مانند 50 تن 8 متری (کامیون جفت) و 30 تن 6 متری (کامیون تک)، لیست قیمت های مورد نیاز مشتریان را بروزرسانی کرده و در دسترس مشتریانشان قرار داده اند.

باسکول 50 تن کامیون کش:

ظرفیت توزین باسکول های کامیون کش جاده ای، 50 تن  و 30 تن بوده و می تواند از لحاظ جنس پلاتفرم از فلز آهن یا بتنی پیش ساخته و حتی بتن فلز تولید و در دسترس مخاطبان و کاربرانشان قرار گیرد.
صفحات دستگاه های فوق 8 و 6 متری به عرض 3 متر می باشند.
نمایشگر یا نشاندهنده ی سیستم های توزین دیجیتالی، دارای نرم افزار قدرتمند جهت کنترل بار توزین شده، ارائه مبدا و مقصد توزین، نام راننده، زمان توزین و بسیاری موارد دیگر می باشد.
باسکول جاده ای دیجیتالی مثل 50 تن ذکر شده، با ساخت و ساز محکم خود، به طور کامل عملیات توزین الکترونیکی و اندازه گیری دقیق را انجام می دهد.

باسکول 50 تن

باسکول های 50 تن در صنایع مختلف کاربردهای فراوان و مفیدی دارند مانند صنعت مرغداری، دام و طیور، معادن شن و ماسه، محصولات کشاورزی و صدها مکان کاربردی دیگر.

قیمت باسکول 50 تن:

استفاده ی دستگاه های توزین 50 تن در صنایع مختلف، باعث شده محصولاتی عالی و دانش بنیان تهیه شود که در هزینه و قیمت نهایی هم تاثیر گذار بوده است.

قیمت باسکول 50 تن

قطعات الکترونیکی دستگاه ها وارداتی بوده که در قیمت اعلام شده ی باسکول 50 و 30 تن، نیز اثر می گذارد.
قطعات الکترونیکی مانند انواع لودسل (loadcell)، انواع اندیکاتور یا نمایشگر و انواع جعبه تقسیم یا پرینتر
در عکس ذیل برخی از لودسل های معروف و پر طرفدار در ایران را می بینید.

قیمت باسکول 50 تن

البته تولید کنندگان با حذف برخی موارد غیر ضروری برای بهینه بیشتر، به کاهش هزینه های غیر مرتبط با کیفیت، پرداخته اند تا محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب، در اختیار مشتریان قرار گیرد.
بسیاری موارد از جمله قطعات دیجیتالی وارداتی، هزینه استاندارد، کارگر و …، در قیمت گذاری دستگاه توزین 50 تن، اثر گذاشته و موجب شده که یک لیست قیمت، با انتخاب های متفاوت، ظرفیت های مختلف و حتی ابعاد متنوع ایجاد شود.
کاربران و مصرف کنندگان محصولات توزین دیجیتالی جاده ای، می توانند دستگاه های 8 تن تا 120 تن بتنی را با قیمت های بسیار مناسب، از کسری باسکول، خریداری نمایید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال : kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت باسکول دیجیتال 500 کیلویی – قیمت فرغون باسکول دار 500 کیلویی 4 چرخ کسری

برای اطلاع از لیست قیمت باسکول دیجیتال 500 کیلویی و یا انواع دیگری هم چون فرغون باسکول دار 500 کیلویی 4 چرخ کسری، بهترین روش مراجعه به وب سایت هایی است که این محصولات را به صورت غیر حضوری به مشتریان ارائه داشته اند.گفتنی است که این روش، نحوه اطلاع از قیمت و در آخر انجام فرآیند خرید خریداران را آسان تر کرده  و آن ها را به سمت این بازار ها سوق داده است.ضمن این که باید بیان داشت فرغون هایی که امروزه در بازار های حضوری و اینترنتی به فروش گذاشته می شوند، در بر گیرنده نمونه های متفاوتی می باشند که از هر یک از آن ها کارایی های مفیدی به چشم می خورد. علاوه بر  این ابزار مورد نظر دارای قابلیت های ویژه ای بوده و مصارف متعددی را به خود اختصاص داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول